Szállítás

A megrendelt termékek kiszállítása a MPL futárszolgálattal történik a Vásárló által megadott címre.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket.

Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre.

Amennyiben a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a 2. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Vásárló a megrendelés ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.

A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérnie és nem köteles átvenni a terméket. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja és ingyenesen kiszállít egy hibátlan terméket. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek

A szállítások értéke:

  • Személyes átvétel: ingyenes
  • MPL Futárszolgálattal:
  • Vásárlás esetén: MPL aktuális szolgáltatási díja
  • Fürgefutár.hu futárszolgálattal:
  • Vásárlás esetén: Fürgefutár.hu aktuális szolgáltatási díja
  • Csak abban az esetben tudunk felelősséget vállalni a termékek épségéért, amennyiben a futárszolgálat munkatársa előtt megtörténik a csomag tartalmának ellenőrzése.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-7 munkanap.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

  1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató 1. pont alatt megjelölt üzlethelyiségeiben. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Vásárlót. A személyes átvételre munkanapokon 09:00-16:00 óra között kerülhet sor azt követően, hogy Szolgáltató értesítette Vásárlót arról, hogy megrendelése átvehető.

Személyes átvétel a szolgáltató telephelyén 7737 Székelyszabar, István utca 125. alatt lehetséges. Ez az átvételi forma ingyenes, ám vélhetően hosszabb szállítási határidővel tudja csak vállalni a Szolgáltató a teljesítést. Az átvétel időpontját minden esetben e-mailben egyeztetik a Vásárlóval a Szolgáltató munkatársai, ám a kiszállítás határideje ebben az esetben sem haladja meg a 30 napot.

close Shopping Cart
close Shopping Cart

Új fiók regisztráció

Van már fiókod?
Jelentkezz be vagy Változtass jelszót